Football!

Igår var jag på mitt första homegame! Det var AWESOME!
Lite bilder... Vi förlorade tyvärr. Vi är snygga i svart & guld, skolfärgerna :)
 
 
 
HAHAH på retreaten så gjorde vi ett litet uppträdande med alla "no's" som man inte får lov att göra under året här. Jag & André från Brasilien var gravida..
 
Och innan matchen så åt vi på Wendy's, jag och familjen. Jag och Cattie spelade ett spel..
 
 
 
 
BTW mitt nya nummer är 3168823028, men jag rekomenderar att ni inte ringer eftersom det kostar..
Och om ni vill skicka någonting till mig (TYP FÖR ATT JAG FYLLER 16 IMORGON) så är det;
 
Adelina Thim, care of Marcie/Trent Arrowsmith
230 Windward Dr.
Newton, KS 67114
USA
 
 
 
GRATTIS VANESSA ÄLSKADE BÄSTAVÄN & GRANNE PÅ DIN FÖDELSEDAG! Jag saknar dig <3
 
PUSS
 
Kommentarer
Postat av: Vanaessa

ADELINA DIN PRESENT BLIR NOG LITE SEN FÖR DEN ÄR FORTFARANDE I AFFÄREN MEN DEN KOMMER! GRATTIS PUSSNÖT!

Svar: ÅH, du behövde inte :') SAKNAR DIG <3
adelina thim

2012-09-01 @ 20:57:29
Postat av: Jocke

Grattis i efterskott kusinen (man är något sen som alltid).
Jag vill även tala om att jag har sänkt mig i golf
(inte kul för dig att veta men det blir kul när din pappa läser det)

Många kramar från mig.

Svar: Hahah tack så mycket! Och grattis! ;)
adelina thim

2012-09-03 @ 08:37:34
Postat av: Mamma

Är nyfiken på vad du fick i presenten från familjen-värdfamiljen alltså?
Puss o kram

2012-09-03 @ 21:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0