I'll meet you there

Owl City 


Såå. I helgen var jag på avreseläger och det var.. intressant. En hel massa information under två dagar och sen var man helt slut. Träffade dock en massa goa människor och det var inte alls så läskigt som jag trodde innan ;)

När vi kom hem igen så var vi tvugna att gå på ett 6 timmar långt möte (tsm med våra föräldrar) och där drog de bara samma information igen så det kändes otroligt onödigt. Men jag har insett att det kanske inte är jordens undergång om jag inte skulle hamna i Kalifornien (typ 50% har valt det så chansen att man hamnar där är inte enorm) eftersom det kan bli hur bra som helst vart man än kommer!



Här är bl.a tröjan och väskan som jag måste ha på mig när jag flyger så att ledarna hittar mig ^.^


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0