Avreseläger

Om 3 dagar ska jag på avreseläger med en massa annat folk som också ska till USA :)
Lite mixade känslor.. lite nervöst men jag är glad att jag kanske kommer känna igen lite folk på flygplatsen/flyget sen när jag ska åka! Men.. eftersom det inte är så många som åker direkt efter 9an så kommer jag vara typ.. yngst. Det skrämmer mig ifall alla är typ jättemogna och stora så att de knappt ser mig där nere vid golvet när de trampar förbi.

En annan sak jag tänkte på idag är OMG det är bara typ 3 månader kvar tills jag ska åka! Jag känner mig oförberedd, som om jag borde börja skriva packlista snart.. Hahah! Och jag kan få reda på vart jag ska och vilken familj jag får ANY DAY NOW. Tänk så vaknar jag imorgon med ett mail i inkorgen?! Helt crazy..

Nu ska jag plugga till nationella imorgon :(
Puss.

Kommentarer
Postat av: Isabella

Jag ska också på avreselägret med sts i helgen, och jag är också 96a! Vi ses där :D

2012-05-02 @ 14:56:58
URL: http://acrosstheuniverse.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0