FAMIIILJ!

Herregud jag svimmar. Jag har fått en placering! Inte ett dugg likt det jag tänkt mig/hoppats på men det är helt perfekt i alla fall!
 
Imorse när jag vaknade så hade jag en vänförfrågan från ett lite sådär amerikanskt namn på Facebook, så hjärtat liksom flippade och jag accepterade såklart. Stalkade igenom alla hennes bilder och stuff, och såg att hon varit värdmamma åt en killa förra året osv. Sedan såg jag att hon jobbade som "Student Program Coordinator" som det heter, alltså områdesrepresentant, så antingen skulle hon vara min värdmamma eller min områdesrepresentant helt enkelt. Och hon bor i Newton, KANSAS! Ja, jag ska tillbringa mitt år mitt i smeten, alltså MITT I USA! Men jag är helt överlycklig i alla fall!
 
Jag kollade min mail och såg att jag hade fått ett från henne, och sen skrev hon till mig på Facebook och så sa hon att det jag trodde stämmde och att jag skulle kontakta min värdfamilj så snart som möjligt, men jag sa att jag inte hade någon än! Jag hade mailat STS för att liksom "confirm" men de har fortfrande inte svarat, men min Coordinator har pratat med dem och hon fick tillstånd att berätta lite basics för mig om familjen. Nu har jag mailat pappan och jag väntar på svar!!
 
Detta var vad jag fick reda på av Mari (min coordinator);
 

"Okay Adelina, I have gotten permission to give you some basic information.....so here you go!! You will be placed in Newton, Kansas (awesome town where I also live!) Your family is Trent and Marcie Arrowsmith. They have a daugher, Cattie (sounds like Katie), who is almost 12 years old. They also have animals, which I know you love!! I will let them tell you everything else! Please email them today at:  ------------------- Have fun communicating with them and let me know how it goes! :)

Mari"

 

Det blev kanske inte California och jag kanske inte fick småbarn som syskon men herregud jag ska verkligen till USA!

 

Hon verkar iaf asskön, och jag är sååååå GLAAAD :D

Pussar & kramar till ALLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0