NHS

Hej Sverige!
 
Jag har fått välja mina klasser på skolan idag, och oh my den är stooooor! En av klasserna jag helst ville ta, Digital Art, var dock full men mina värdföräldrar går i kyrkan tillsammans med läraren där och det är samma lärare som såg till att jag fick go Yearbook utan att behöva läsa Journalism först, så det kanske funkar i alla fall. Och Rekorassistenten på NHS har far-/morföräldrar som föddes i Sverige så han gillar mig och skulle se vad han kunde göra ;)
 
Jag fick också en liten tour runt staden och det finns kyrkor ÖVER ALLT!
 
Vi gick också ut på en liten promenad med Trixie efter att vi suttit och fyllt i några papper efter maten i typ en timme. Sedan satte vi oss nere i TV-rummet och kollade på 2012 och nu är jag sååå trött att jag bara måste sova. Lilla Hope står utanför min dörr och väntar på att Cattie ska öppna sin nu för att hon vill ta över hennes säng, gullekatt.
 
Här är i alla fall ett par (inte jättesnygga) bilder från flygplatsen och från idag vid skolan. Den är verkligen enorm och ser ut precis som i filmerna med flaggor högt uppe i matsalstaket och rader med skåp över allt. Jag fick mitt skåp och "lösenord" idag men det är ett såntdär knepigt lås där man först vrider höger, sen vänster och sen höger igen, så vi satt där en stund så att jag skulle lära mig ordentligt. "YAY, två gånger på raken!" typ. Jag ser la hemsk ut efter som jag inte sovit på 23 timmar där men hey, vem bryr sig?.. Jag kan lägga upp bilder på skyltarna någon annan dag.
 
 
 
Godnatt från Newton :*
 
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka ämnen valde du?

2012-08-10 @ 19:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0