First Day of School

Jag har gått de första två dagarna i skolan och det har varit.. intressant. Och roligt, såklart! :D
Mina favoritklasser är nog Yearbook och Family Studies, och jag älskar min Engelskalärare! Har lärt känna lite folk också, men skolan är SÅ STOR! Första dagen hade de en Pep Assembly och det var en massa cheerleaders och dansare och folk som uppträdde. Så amerikanskt..
 
I alla fall, här är en bild på mig och Cattie som Marcie tog. Första riktiga skoldagen. Jag började som Senior på Newton High School och hon i 6th grade på Santa Fe. Ignorera min misstänksamma min, hahah!
 
 
Ikväll ska jag på en dans på skolan. Jag är egentligen jäääättetrött och inte alls sugen på att gå men jag MÅSTE nästan för det är ju min första High School Dance ;)
 
Kanske åker hem till Mari (min områdesrepresentant) och träffar hennes döttrar och lite så innan dess, men vi får se. Hon är så snäll.. <3
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0