Euphoria

Jag vet inte varför jag döper mina inlägg till så random saker, men det är låtar alltihop.
 
I tisdags så började jag ju med att säga hejdå till familjen på Landvetter och sen flög jag upp till Arlanda själv utan andra STSare eller ledare (scaary). När jag kom fram bara jag hängde med strämmen och sen kom jag till bagagebanden där Ylva från STS väntade på mig. Det gick jättebra och sen sov vi på hotell en natt innan vi hämtade upp 5 pers till på Arlanda, och så fick man stå och se på när alla sa hejdå. Den gruppen på 6 pers + Ylva blev familjen under dagen, och det passade ju bra eftersom man precis lämnat en familj men inte fått sin nya än. Vi kände varandra som syskon vid slutet av dagen eftersom vi satt nästan på varandra i 21 timmar på flygplan och flygplatser. I London plockade vi upp en massa fler pers från alla möjliga länder och jag träffade 2 som ska gå på samma skola som jag :)
 
I alla fall, flygresan kanske inte är så intressant. När vi kom och gick ut ur planet så sa typ alla i mun på varandrs "oh my god" eftersom det var ca 40 grader men fortfarande lite mörkt eftersom det var kväll. Sen gick vi bara runt några hörn där inne på flygplatsen och så stog min familj där i en stor folkmassa, och de höll skyltar som det stod mitt namn på och "Welcome to Kansas" och med svenska flaggor och allt. Cattie hade gjort dem, men hon var lite blyg i början. Vi gick och hämtade mitt bagage (och jag hälsade också på Mari, min områdesrepresentant) och de tog lite bilder osv. Sedan satte vi oss i bilen och körde på EN lång, rak väg hela vägen hem till Newton som ligger kanske 25 min från Wichita där vi landade. Vi pratade lite om allt möjligt i bilen, och Trent frågade varför jag skrivit "Shit Frenchfries" på facebook här om dagen. Hahah, det var svårt att förklara varför..
 
När vi kom hem så visade Cattie mig runt i hela huset, så söt. Hon visade nedervåningen där hon och jag bor och det stora TV-rummet finns, och ovanvåningen med hennes badrum och Trent och Marcies sovrum. Där uppe ligger också köket, och de säge att jag får gå och äta när jag vill och det är ju okej med mig men jag har ingen aning om vad jag ska äta, inte äns vad det är för något, hahah. Jag hälsade också på Hope, katten, och hon är supersöt. Sedan gick vi ut och matade Trixie, min nya hund (YAY) och de sa att hon ibland var rädd för nya människor min jag satta mig på huk och så nosade hon mig på handen och sedan hela vägen upp till ansiktet. Åh, jag kommer att vilja gosa med henne varenda dag!
 
Mycket mer än så har inte hänt, men jag tänkte ta lite bilder på skyltar och Trixie kanske osv, men jag kommer inte att lägga upp dem försen ikväll (vilket blir TIDIGT imorgon bitti för er). Men nu ska jag kanske gå upp och klä på mig, klockan är 8 på morgonen och Trixie skäller lite där utanför mitt fönster.
 
Ha det bra, älskar er!
Kommentarer
Postat av: Mamma

Du verkar ha det bra Stumpan! Ska bli jättekul att följa dig på bloggen! Vi saknar dig här hemma redan! Massor av kramar/Mamma

2012-08-09 @ 20:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0