USA.

Åh, sitter här och läser en massa bloggar och bara längtar.
Jag vet ingenting än, inte vilken familj jag ska tillbringa mitt år med, inte vilken skola jag kommer att gå på eller ens vilken stat i USA jag kommer att få bo i. Kommer antagligen inte få veta det på ett tag heller; wäää :'c
Men jag har i alla fall kommit in vilket är A M A Z I N G, och om jag får den stat jag önskat (för 6000kr) så kommer jag om ett år ligga och chilla på Kaliforniens vita stränder! Det är tydligen och uppenbarligen inte många familjer i LA som tar emot utbytesstudenter och vill vara värdfamiljer, men om jag skulle hamna där skulle jag bannemig vara Guds bästa barn resten av mitt liv! ^.^

Kommentarer
Postat av: lovisa lang

åh älskling!! så himla glad för din skull! det kommer bli det bästa du någonsin gjort :D

2011-10-29 @ 18:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0