Bildbomb

Videobomb senare ikväll/imorgon.
 
Jag är sååååå ledsen att jag inte bloggat på en evighet! Orkar kanske inte uppdatera och skriva allt, men ni kan få lite bilder! :)
 
Först kanske jag ska presentera mina vänner. Mina bästa utbytesstudentkompisar är Giulia (Italien), Julie och Henri (Henriette). De två sistnämda är båda norskartorskar! Mina bästa amerikanska polare är Alexandra, Sophia, Kylie och Savannah (min områdesrepresentants dotter) och de alla är typ bästa kompisar med varandra också. Har faktiskt jättemånga bra vänner här men inte alla är med på bild ;)
 
 
1. Giulia, Sophie (Tyskland), Julie och jag  på Applebee's :)
2. Tatiana (amerikanare), jag och Henri på en football match.
3. Giulia, Tatiana, Henri och jag på matchen igen.
4. Henri & jag!
 
1. Henri, jag och Giulia sover över i min zebrasäng!
2. Giulia och jag med våran dotter. Jag ska ta hand om henne nästa helg för Family Studies, Giulia är pappa. Bry er inte om de tre prickarna på min arm, hahahah lång historia..
 
1. Jag och Henri i Topeka. Vi tog ledigt en dag från skolan för att heja på Savannah som spelade tennis och hade gått vidare till state. Det var kallt..
2. Världens sämsta bild men den enda bilden på mig och mina amerikanska polare. Hänger faktiskt med dem rätt megamycket! Kylie, jag och Alexandra. Har inga bilder på mig och Savannah tror jag :c
 
Kaos när lillasyster har födelsedagskalas..
 
Kattis chillar.
 
1. Som ni kanske såg på FB så var min värdfarbror sjuk på sjukhuset ett tag. Han är hemma nu, men är inte helt frisk än.
2. OoooOOOooooh jag är så cool med mina svampbobsbyxor. Cattie tyckte det.
 
 
 
RESTEN KOMMER SNART! BYE, GOTTA GO!
 
 
 
Kommentarer
Postat av: lovisa

loooooooooove thiiiis

2012-10-19 @ 13:44:29
URL: http://lovisalang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0