Kvarnhjulet

Jag ska egentligen inte blogga försen jag vet mer om USA men jag kan liksom inte hålla mig riktigt..

Men jag saknar skolan! Jag saknar lilla kvarnis, för om man räknar bort förra året då jag gick på IES så har det liksom varit mitt andra hem ända sedan jag var sådär ca.. 3 år. Helt jättesupersorgligt. Det är ju konstigt att jag saknar det med tanke på att jag var skoltrött förra terminen och gick till skolan typ NEVER, men jag tror att det var en blandning av att jag visste att det snart var slut och kompisar och helt underbara lärare som fick det att vända efter jul :)

Jag fick en ros på avslutningen som jag ska hänga för att torka på väggen. Här står den bra for the now;



Amandas pappa tog en bild på henne (och mig) på våran klassfest som jag tycker är helt underbar. Fråga mig inte vad jag håller på med!




EDIT: "Till USA drar hon, modig som få 
         även om hon på kvarnis helst vill gå..
         /Erik & Jenny" ♥

Kommentarer
Postat av: lovisa

åhhhhh kvarnhjulet! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2012-06-28 @ 10:42:37
URL: http://lovisalang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0