Unwritten

Om 23 timmar och 10 min så lyfter jag från Göteborg. Om 1 dag, 10 timmar och 27 minuter så lyfter jag från Stockholm och lämnar Sverige för att inte komma tillbaka på 10 månader. Ca 23 timmar efter det så landar jag i Witchita, Kansas och får träffa min underbara värdfamilj.
 
Jag är så glad över att få ha en syster. Tänkte nästan säga att "få vara" syster, men det är jag ju redan. Både storasyster och lillasyster. Och ibland tvillingssyster känns det som. Åh jag längtar!
 
I alla fall så hade jag en avskedsfest i helgen med släkten, kompisar till familjen och Elin, Vicky och Fanny. Väldigt mysigt :3
 
 
Fick en cool USA-paj/tårta av Kroatiengänget <3
 
 
Jag och lillebror :')
 
_________________
 
..Och nu packar mamma och jag. Jag och Fanny snodde affishen på Loreen från en busskur. Den är helt ENORM in real life!
 
 
 
PUSS
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: victoria

Åhh!! det var trevligt på ditt kramkalas! :))

2012-08-09 @ 16:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0