Förlåt

Jag är så ledsen att jag inte skrivit på ett tag, men jag går i skolan varje dag och sen har jag läxor, och så behöver jag min fritid också och då chillar jag bara framför TV:n med lillsyrran eller så är jag ute och går med Trixie. I helgen var jag på retreat med alla utbytesstudenter i Kansas som också har organisationen Share!, och det var superroligt. Jag trodde att vi bara skulle gå igenom alla regler igen men de gjorde det roligare än så, och så fick jag prata lite svenska men det kändes bara läskigt.
 
Jag och Giulia är jättebra vänner nu, hon är min bästis här i denna världen. Det är så lätt att hålla sig till andra utbytesstudenter eftersom man går igenom samma saker, men mina bästa kompisar just nu är nog 3 utbytesstudenter och 2-3 amerikaner så det är lugnt. "Bästa vänner" kan man kanske inte kalla det, men det är de jag känner lite sådär bra här :)
 
Just nu sitter jag utomhus i en hammock och det är svinvarmt, klockan är 4 på eftermiddagen men jag har på mig shorts och linne men svettas ändå. Trixie springer runt här och kommer till mig och slickar mitt knä lite då och då. HON är min bästa vän ^.^
 
Ikväll ska jag till Girl Scouts för andra gången, och jag tycker att det är kul so far! Azzy som är 14 år är också med där, och hon och jag har kul ihop. Det är hennes mamma som skjutsar mig hem från skolan 3 dagar i veckan. Hittils har vi gjort en väska av silvertejp (fast med olika mönster). Vi har också köpt lite märken och ett band eller vad man kallar det som jag ska ha över axeln med alla mina märken på. Vi köpte också en t-shirt och en bok som man ska jobba med. Scouts är verkligen som på TV, vi ska sälja kakor om några månader..
 
Det var nog allt jag ville skriva just nu, jag längtar inte hem än förutom ibland på kvällarna när jag lyssnar på musik och saknar vänner. Vanessa, Fanny, Elin..
 
Puss på er alla!
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha! Låter sjukt nice, måste bara påpeka att vi inte säljer kakor i Sverige och inte häller samlar på märken ;) men såg några Boy scouts of america på det stora lägret, de var typ dom på film, så du har nog rätt ;)
Saknar dig! Hoppas att du har det grymt (det låter som det) !

2012-08-31 @ 06:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0