Lalala

Jag och Cattie har varit ensamma hela dagen idag så vi har fått ha en systerdag helt enkelt. Först vaknade vi i vårat tält fullt med filtar och kuddar nere i varsdagsrummet och så åt vi frukost och gjorde oss iordning lite, sen gick vi ut och lekte med Trixie en stund och sen skrev jag ett blogginlägg medan hon kollade på Stargate, hennes favoritserie. Jag tittar upp från skärmen lite då och då och det verkar lite intressant. Sedan gick vi bort till en park som vi gick till med Trixie på våran kvällspromenad för ett tag sedan (hela familjen går tillsammans ut med Trixie varje kväll). Den ligger bara en bit bort men det blir rätt varmt. Där var vi i alla fall ett tag innan vi gick hem igen för att hämta pengar för att sedan gå till Subway som ligger lika nära (utanför Walmart) åt andra hållet. När vi ätit klart och kollat klart på Stargate så gick vi tillbaka till parken fast med badkläder, och sedan sprang vi runt där och hade fetkul och blev jätteblöta. Det är som en liten vattenpark med ni vet svampar och vattenpistoler och så, och med en lekplats brevid. Sjukt kul, och eftersom det var lite blåsigt idag så var vi tvungna att hålla oss vid vatten eftersom det var kallt annars.

Nu är vi hemma igen och vi har gjort snowcones (fast jag åt det bara som krossad is eftersom jag älskar is). Ikväll ska vi på öppet hus på Catties skola så då kanske jag träffar Giulia där eftersom hennes värdsyster är bästa kompis med min ^.^

Och så ska vi bada Trixie snart, det måste jag ta kort på. Ska försöka filma när jag går runt i huset eller nått snart, för jag brukade älska att kolla på sånna filmer innan jag åkte (som andra utbytesstundenter lagt upp på sina bloggar).

Ha det bra! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0