Birthdayweek

Vi har redan firat min födelsedag två gånger, igår och idag. Vi ska fira igen på Söndag (min riktiga födelsedag) och sedan ska alla utbytesstudetner i Maris grupp träffas på Måndag för att fira Guilias värdsyster (fyller år på Lördag), mig (Söndag), Sophie från Tyskland (Måndag) och Maris dotter (Tisdag). AWESOME!
 
Igår var vi och åt middag i Witchita med Marcies föräldrar, coh det var mysigt. En 60's restaurang med en jukebox vid varje bord, så vi spelade musik och hade kul! Min värdmormor valde den första låten; "16 candles", för mig eftersom jag fyller 16 :D Jag fick också 50 dollar, vilket är ca 400 svenska kronor, MYCKET!!
 
Idag åt vi middag med Trents föräldrar här i Newton, och det var lika trevligt det. Av dem fick jag en anteckningsbok vilket jag kan behöva. Jag fick ocksp öppna min första present från min familj, eftersom jag måste ha på mig den imorgon. Det är en Newton High School tröja, och imorgon ska vi ha vårat första Homegame i Amerikansk fotboll. Det ska bli jättekul :D
 
Hela restaurangen sjön "Happy Birthday" till mig, och eftersom det var en mexikansk restaurang så fick jag ha på mig en gigantisk sombrero och så fick jag hålla i en minst lika stor jalapeno eller vad det var. Pinsamt men sjukt kul. Han presenterade till och med att jag var från Sverige innan han bad alla att applodera osv, haha! Servitören flirtade typ med mig hela kvällen, han går tydligen i min skola och i samma klasser som Giulia.
 
Innan middagen var vi i Witchita igen för att Marcie skulle fixa sina glasögon eller något, så jag och Cattie gick runt under tiden ( det var inne i ett köpcenter). Shoppade för första gången sen jag kom hit, men bara en tröja.. FRÅN FOREVER 21. Aaah, har aldrig varit där innan, det kändes som en dröm. Vi hade mysigt tillsammans, och sen köpte vi två armband som det står "Big Sister" och "Lil Sister" på, och det kändes jättegulligt.
 
PUSS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0