Stipendium.

ÅH FAN! Typ 5 pers av alla miljontals (nah) som ska åka som utbytesstudenter till USA kan vinna ett stipendium som betalar hela resan. Mammi & Pappi pratade med mig om detta (som inte ens hade tänkt att försöka) och sa att om jag nu skriver en uppsats och vinner kan jag få typ 20k av de pengarna som jag kan ha i USA. Jag sken upp men sen kom jag på att jag vill få åka till Kenya ist ifall jag nu mot förväntan vinner. Så nu fan ska jag lägga ner all min tid till att skriva denna skittråkiga uppsats på 2 A4 om hur en bra värdfamilj ska vara bara för att jag så hemkt & sjukt gärna vill åka till Kenya också. Har ju haft ångest för att jag valde USA föralltid!

Så isf går jag nu klart 9an här, sen går jag ett år i USA, sen kommer jag tillbaka och bor ett år på internatet och går i skolan i Vadstena, sen drar jag till Kenya och sen när jag kommer hem igen går jag klart sista året och flyttar ut till egen lägenhet. FAN VAD UNDERBART!

Btw, jag är så jävla glad över att jag är den som flyttar hemifrån när jag är 15, även om jag inte riktigt klarar mig själv som om jag skulle bo ensam på några år till. Men fan, kommer inte känna en människa i början av något år nu framöver..
Kommentarer
Postat av: Leia

Åh! Vad awesome! :D

Skaffa bloglovin by the way, så kan jag följa dig :D

2011-11-20 @ 22:05:40
URL: http://lleiia.blogg.se/
Postat av: Leia

Svar: Ja, men ms. Elliott har ju slutat nu :( De var hennes sista dag, hon typ grät o massa, va ashemskt :(

2011-12-22 @ 12:17:18
URL: http://lleiia.blogg.se/
Postat av: A D E L I N A

sv: coolt! :D

2012-04-06 @ 23:38:31
URL: http://adelinanorstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0